Cílem aktivity je navázat na úspěšnou kampaň započatou v roce 2018, kde bylo cílem zvýšit počet zájemců o NRP a v letech 2019-2021, kde se žadatel zaměřil na různé pohledy života biologického dítěte v pěstounské rodině.
Kampaň v roce 2022 bude zaměřená na vztah biologického dítěte ke svým rodičům, kteří jsou pěstouny. Cílem kampaně bude sdělení, že příchod cizího pěstounského dítěte neznamená nezájem o děti vlastní.
Video spot ⇓
Vztah biologického dítěte ke svému rodiči – pěstounovi, je téma letošní kampaně na podporu pěstounské péče. Video má prostřednictvím krátkého příběhu ukázat, že příchod pěstounského dítěte neznamená ztrátu zájmu o děti vlastní. A že všechno potřebuje svůj čas.
Moc děkujeme za ochotu podílet se na tvorbě videa panu Tomáši Šulajovi. Za propůjčení dětí děkujeme naší kolegyni Josefíně a především moc děkujeme Ondrovi z Vepeka Productions, díky kterému celé video mohlo vzniknout.